BLIK już jest!

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Końskie EBO Mobile Pro.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Końskich lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną EBO Mobile Pro

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się aplikacji EBO. Taką zmianę zgłosisz również w placówce Banku.

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

   

domyślny

maksymalny

Wypłata gotówki

 

1 000 zł

10 000 zł

Płatności w sklepach

 

1 000 zł

10 000 zł

Płatności w Internecie

 

1 000 zł

10 000 zł

Jak aktywować BLIKA?

  1. Jeśli nie używasz jeszcze aplikacji mobilnej, pobierz aplikację BS Końskie EBO Mobile Pro ze sklepu Google Play lub App Store i dokonaj aktywacji z systemem EBO.
  2. Na głównym ekranie aplikacji mobilnej wybierz „Więcej” aby wejść w Ustawienia
  3. Wybierz „Blik” i suwakiem włącz usługę
  4. Następnie należy zapoznać się z Regulaminem oraz wskazać rachunek do obciążeń z tytułu transakcji Blikiem
  5. Wybierz ikonkę BLIK

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja i aktywacja aplikacji EBO Mobile Pro. OBEJRZYJ FILM i postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami

 

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIK-a lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej EBO Mobile Pro
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  3. Podaj kwotę transakcji
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej EBO Mobile Pro
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej EBO Mobile Pro poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  7. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej EBO Mobile Pro
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Końskie EBO Mobile Pro
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją EBO Mobile Pro i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja EBO Mobile Pro. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem systemu bankowości internetowej EBO lub dzwoniąc na Infolinię Banku.